Post by inerocunder on Feb 17, 2022 8:03:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sausage Wars.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sausage Wars.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange point ▞▞▞
▞▞▞ Sausage Wars.io 2022 version ▞▞▞
Det er et sjovt online spil, men der er for mange annoncer, men ellers er det et godt spil 👍
Sausage Wars.io อาร์เคด jvsp
Sjovt spil at fordrive tiden, men så mange annoncer ....
Godt, kedeligt, for mange tilføjelser.
Beach War: Fight For Survival ஆக்ஷன் jelo
download Sausage Flip af Madbox apk seneste version game til ...
Meget sjovt og godt spil, jeg kan godt lide dette, fordi det er multiplayer, og andre spil har kun solo, hvis du vil have multiplayer-spil, det er for dig og bare gå.
Så svært at slå niveau 7, men jeg prøver også at mange AD S PLS FJERN ALLE ANNONSER FRA SPIL PLS HVIS DU GØR DET VÆRE EN 5 Stjerner
Jeg elsker dette spil, men annoncerne er irriterende. Vil du ikke vælge nogen annoncer, men det giver dig ikke den mulighed smh
Sausage Wars.io Arkádové ufoh
Fantastisk spil! Men.... Sæt kun små annoncer, ellers har ingen problemer karantæne været fantastisk takket være dig!!
En frygtelig oplevelse tager omkring 5 minutter at indlæse..og når den er klar, klikker jeg på play og åbner ikke... Jeg vil anbefale andre spil fra crazylabs, som er fremragende!!! Jeg ved ikke hvad der sker med denne?
lol det er for nemt 😎
Dette er langt det mest laggy spil, jeg kan ikke engang spille. Virkelig dårlig fejl, dette skal rettes. Jeg havde virkelig forventet at spille dette
Silly Sausage
Det er godt, jeg kan lide det, men det eneste problem er, at jeg ikke kan flytte, jeg indpodede det, men downloadede det igen
Meget sjovt, langt det sjoveste jeg har spillet siden den kede knap kan virkelig ikke stoppe med at spille, spil hver morgen før skolestart
Sausage Wars.io ved Crazy Labs by TabTale - (Android Spil ...
Hvorfor gav jeg en anden af alle til mange annoncer, men ikke det meget, og stadig godt spil gav stadig en opdatering, hvem lavede det
Rigtig god 😍😍😍
Dage og dage siden jeg slettede denne app.. Nu prøvede jeg at spille den igen..MEN en ting, jeg virkelig hader i dit spil, er...da mesteren kom.. Jeg slog den 4 gange, og så skubbede den mig til knivene og jeg dør aldrig, jeg kan ikke engang flytte den længere! Hvad skete der?! Ret venligst dette!
Dette er et fedt spil, du kommer til at kæmpe
Lav annoncer er irriterende 2 annoncer i rækken
illusion ios cheats siger: april 2, 2021 kl. 12:10 ... tactical war tower defense game hack apk siger: ... hack for facepunch.io boxing arena siger:.
Hej, jeg anbefaler ikke dette spil, fordi hver gang jeg prøvede at spille det, så snart jeg trykkede på appen, begyndte det at glitche som en sindssyg! Jeg forsøgte at tænde for min enhed og derefter tænde igen, men det blev ved med at fejle. Jeg havde også fuld internet, så jeg synes, det er et dårligt spil, der bare er rent vrøvl!
Dette er det værste spil, jeg nogensinde har spillet for mange annoncer, for mange fejl og sådan noget såååå, hvis du ikke løser dem, vil jeg ikke give dette spil et 5-stjernet Btw, alt dit spil stinker
Det er fantastisk, det er sjovt for børn, og du kommer til at være en pølse og kæmpe mod andre pølser, men måske kunne de reklamere for nogle køretøjer og våben. Så ville jeg give dem fem stjerner, så prøv venligst at reklamere for mindst én af de 2 ting, jeg kender mange mennesker, der vil have køretøjer og våben til. Så anmeld venligst mindst én af dem. Annoncer venligst en af dem. Og det ville gøre dette til det bedste spil nogensinde. Så læg venligst en af de 2. Og hvis du gør det, vil jeg få alle jeg nu til at spille det.
Det ville være bedre, hvis jeg kan oprette et værelse og invitere mine venner til at deltage og spille med mine venner online!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jeg kan ikke spille en runde, fordi det altid er sådan en fejl, så jeg var nødt til at slette med det samme. Jeg giver det én stjerne
IO by David Whittaker, 66 ... Game On (intro) by Markus Schneider & Jens Blidon, 58 ... War Cars Construction Kit by David Whittaker, 11.
Underholdende, så længe du ikke har noget imod, at det foregiver at sætte dig op mod andre spillere. Det hele er bare bots, og ikke specielt gode. Stadig en underholdende måde at slå lidt tid ihjel på.
Sjovt og alligevel ALT for meget reklame
Ret forsinkelsen og færre annoncer
Det eneste, jeg ikke kan lide, er, at der ikke er gidseltilstand. Dette ville være en rigtig sjov tilføjelse til spillet
Jeg tror ærligt talt, at det ikke er så godt, fordi jeg ikke kan lide, hvordan de alle sammen slår sig sammen på dig, og der er ingen måde at vinde på det niveau
Sausage Wars.io Arcade jywy
Jeg elsker dette spil i modsætning til alle de andre spil, selvom du kun kæmper mod bots, er det stadig et godt spil, og jeg anbefaler, at andre mennesker prøver det!😂🤣😂🤣
Dette er første gang jeg giver 1 stjerne, men jeg bliver ved med at blinke og blinke på min telefon, det begyndte at gå ud af kontrol, som om jeg rørte skærmen, mens spillet blinkede, og det genstartede min telefon, jeg syntes, det var noget på min telefon, men jeg indså, at det kun sker med dette spil
I det første spil, der spillede, var det så haltende, at jeg ikke engang kunne se, hvad der skete. Men hvis de fiksede det, er jeg sikker på, at det ville være et fantastisk spil
Jeg spiller det spil, jeg får i spillet, og det går ned, og det virker ikke. Når jeg spiller, opfører det sig virkelig underligt. Det gik også galt.
Jeg elsker, du ved, hvorfor jeg laver 4 stjerner, fordi den er glitrende, når jeg vil slå den sidste ihjel, han kontrollerer med sig selv
Pop guiujuoagklzxbbm Spider-Man Jeg bebrejder dig ikke, hvordan Spider-Man hopper ud til Wolf med miles a class miles er lig med miles og 7 helten hvor langt er, hvordan han gør det, fordi han ikke puttede dem i sin far meget, hans far var kun sur, så han skulle i seng, det blev Spider-Man Daddy død Spider-Man episode, de fik hun rejste sig ud af hospitalet, fordi min næse, fordi han sagde, at han gik til Black og den røde, fordi han er en 1 7/8 helt for evigt hvordan gør du det, da pillelommer glad Micah smilede Oscar