Post by inerocunder on Feb 17, 2022 7:51:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Talent - Restaurant fever 2022 version ▞▞▞
Dålig grafik .. måste dra objekten 5-6 gånger för att servera .. slöseri med tid
det här är väldigt intressant spel och jag gillade det väldigt mycket men saken är att du måste uppdatera spelet snart eftersom jag är beroende av det...
inte det bästa spelet jag har spelat, för många fel
Detta är ett väldigt bra spel, det är väldigt mycket kontroller
Jag älskar det här spelet, det hjälper dig verkligen att laga mat
Efter att ha tjänat alla 3 butiksstjärnor öppnar fortfarande 4 butiken inte vet inte varför
Det här spelet är verkligen ett roligt, inspirerande och kreativt spel och jag är säker på att om folk spelar det skulle de också älska det
Kan inte öppna nya restauranger, står det kommer snart, även om jag är klar med alla första restaurangerna
Det är ett bra spel för barn
Det här spelet är väldigt bra fantastiskt coolt men jag är väldigt ledsen eftersom min 50-diamant har förlorat vilket jag tjänar med hårt arbete i en minirestaurang snälla 🙏 ge mig tillbaka mina daimonds snälla jag är väldigt tacksam för utvecklaren. Jag väntar på ditt svar 😭🥺😥
Cooking Talent - Restaurant fever Strategia zyz
Det är bra men också knep
Inte alls från nivå 3, det visar att det kommer snart
Det är ett trevligt spel, njut verkligen av det, men annonserna är för mycket och jag måste vänta på att liv fylls på igen, det var på något sätt kul! Jag hoppas att få min privata belöning snart eftersom jag är beroende av spelet.
Jag har bra poäng då också, det går inte till nästa nivå och även dess visningsnivå kommer snart..det är nästan 15 dagar över n det visas fortfarande kommer snart..dats y jag måste avinstallera den här appen.
Det är enastående. Jag är kär i det här spelet.😘
Det var lätt spel men kopierat från galen matlagning borde du behöva göra mer xp eftersom det är svårt att slutföra xp nivåer om du kommer att gå enligt min åsikt så blir det mer fantastiskt att spela det här spelet
Det var trevligt i början men det är omöjligt att passera Och kunderna är fuleeeeeeeeee
Vi vill ha fler nivåer
Endast 2stjärnigt eftersom nivå 14 ingen kan vinna.
Lås upp ny lavel
3spel kom inte
Jag förstår bara inte varför appen inte laddas ner. Den ber mig att ständigt radera alla mina appar även om jag har mycket utrymme. Jag var tvungen att radera 7 appar och mina data också. Det är riktigt irriterande.
Jag tycker att spelet är lite långsamt blir roligare om det är lite snabbare
Uphill Rush Water Park Racing Перегони zxlm
eftersom pizza och kaffe inte låser upp kommer jag att avinstallera det
Jag fortsätter att uppgradera och jag kan inte få tre stjärnor varför. snälla jobba på det
Inte bra reklam gjorde mig förbannad
bra, bara för mycket lägga till
Jag gillar verkligen det här spelet, det är det bästa matlagningsspelet i ordet men det kostar så mycket pengar att uppgradera saker
Jag är klar med de 1:a 3 nivåerna men den 4:e och 5:e öppnar inte..... allt jag ser är "kommer snart"....snälla gör något åt det...tack
Cooking Talent - Restaurant fever Stratégie odcd
Människorna förlorar tid för snabbt och du Mack oss köper när vi inte vill och det finns för många tillägg och vi borde inte. Måste betala period
Hatar dessa appar efter 13 nivåer kan vi förlora spelet jag spelade i 3 dagar men jag kan inte klara 14 nivå jag kommer att ta bort den här appen
För mycket tråkigt
hur öppnar man kaffehusnivån och pizzanivån?
Det är ett underbart spel. Men jag har problem med att komma snart när ska jag låsa upp kaféet och pizzashopen. Plz hjälpa mig
Tiden är inte ute och den går automatiskt till ett tillägg och jag förlorar på grund av detta
Bra spel, men varför kan inte kaféet öppna? Tack
Cooking Talent - Restaurant fever Diskarte vhfu
det var okej först men när jag försökte uppgradera måste du betala med dimond och jag har inte råd med det så jag måste ta bort det.
Okej, coolt det är bra men fler som någonsin gjort det spelet göra en förbättring gör mer mat
varför är coffee shop n pizza shop lås? skriv bara på skärmen att "kommer snart"!!!! jag fullföljer alla andra butiker!
Som alla andra 🎮 spel ger de dig en bra start. Halvvägs och oftare är du fast på grund av så många hinder. Du bör använda annonserna sparsamt i samklang med belöningarna, inte använda annonserna i varje ände av 🎮/nivån och ibland under 🎮. När jag stöter på den här inställningen vid varje 🎮-app kommer jag bara inte att bry mig, jag tvekar inte att AVINSTALLERA 🎮-appen. Så om din huvudsakliga agenda är att hämta vinster från annonserna, varför bry sig? Målet för en spelare är att njuta av ditt spel 🙂
Många annonser
Annonser bhaot ate hai yr jag gillar inte det
Det är ett fantastiskt spel och allt men jag hatar bristen på reklam och det är så svårt att få diamanter även om vi behöver dem för att uppgradera allt. Det är ett underbart spel men det kräver lite mer arbete
Cooking Talent - Restaurant fever Strateginiai uik
Spelet är utmanande och intressant men jag är klar med tre butiker som tålmodigt väntar på att kaféet och pizzabutiken ska öppna, men vänligen ta bort annonserna.
Du kommer aldrig att få hela 3 stjärnor för alla nivåer i en butik. Spelet slutar alltid (även om du fortfarande har 1 minut kvar) när du nästan uppnår 3 stjärnor.
svårt att få diamanter som behövs för att uppgradera och utrustningen är mycket dyr
det är okej, men hur vi kan få diamanter kan jag inte förstå
Öppnar inte alla nivåer och ber dig att få alla stjärnor samtidigt som de inte ger dig fler alternativ att spela smidigt... Och många andra misstag