Post by inerocunder on Feb 17, 2022 7:57:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tie Dye ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tie Dye IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker utholdenheten ▞▞▞
▞▞▞ Tie Dye 2022 version ▞▞▞
Ok, litt som den verste appen noensinne fordi jeg har 3 problemer. 1 noen ganger fryser det som er noe 2 vel, jeg får den samme belønningen og jeg liker det ikke jeg vil at forskjellige skal være ærlige og til slutt til mange annonser og noen er dårlige annonser som ikke er tillatt for barn som kyssing og det er ikke bra for barn 🙄 så jeg vil heller rangere denne appen 2 på grunn av det takk.
Jeg synes dette er et fantastisk spill, jeg har lastet ned dette spillet to ganger, men jeg kan ikke koble meg til dette spillet, men denne gangen kan jeg koble meg til dette spillet, og jeg forteller at dette er så fantastisk spill, og at dette har noen skader i spillet er en hans så jeg vil gi dem 4 stjerner
Kjeeeeeeeeeempe bra Bare må installere
Tie Dye Simulator hvlp
Denne appen er veldig morsom. Men den har for mange apper! Du kan ikke engang lage en tie-diy-skjorte uten tillegg i den eller etter den. De er veldig korte, men det gjør spillet ikke morsomt.
Jeg gir deg 3 stjerner fordi jeg stort sett liker spillet, men det er massevis av annonser. Og så noen ganger er det ingen "x" å klikke på, så jeg må avslutte spillet en liten stund. En annen ting jeg trenger å fortelle deg, er at på denne ene annonsen vil den vise deg "x", men når jeg klikker på den, tar jeg meg bare med til play-butikken.Så trykker jeg på tilbake-knappen, og skjermen min blir hvit i to sekunder, og går så tilbake til play-butikken! Det er SÅ irriterende! Hvis du kunne fikse dette, ville jeg likt spillet mer.
Jeg liker appen sammen ECEPT!!! Det faktum at denne irriterende annonsen stadig dukker opp, hindrer meg i å fullføre varen uten å måtte avslutte spillet og FORTSATT ikke være i stand til å fullføre produktet! Jeg vil at du skal endre annonsen. Men takk til skaperne av dette spillet
Jeg sutrer vanligvis ikke over for mange annonser, men hvis jeg ikke en gang klarer ett nivå uten å bli stoppet i midten for en annonse (vanligvis en 30 sekunders en), er det ganske latterlig.
Spillet er morsomt, men det er for mange annonser det ville være en 4, men jeg ga den en 2
Søppel det holder på å fryse når du farger skjorten
Det er bra, men ... noen ganger mens jeg spiller den gangen går den tilbake til skjermen ... det er derfor jeg ga to stjerner ⭐⭐ og noen mer problematiske problemer er der ...
Jeg elsker dette spillet og det er utrolig stilig, men jeg skulle bare ønske at vi kunne gjøre vårt eget, men i det minste kan folk som ikke kan gjøre det i det virkelige liv nyte det.
Det er veldig bra spill. Vennligst prøv dette i dette spillet, det er såååå gøy👍👍👍👍👍👍👍👍
selv om og skriftlig fremstillingsevne og skriftlig fremstillingsevne og skriftlig eksamen driver med
dette er som å fargelegge, men med slips die og jeg elsker å fargelegge
Jeg elsker å lage slips DIY på yt, så jeg elsker å lage det i spillet fordi det ikke er rotete, men jeg liker ikke alle annonsene.
dette er kjempebra når du finner den rette måten å få det til å se profesjonelt ut.
Flott spill, bare så mange annonser. Dessuten er den veldig feilaktig, og den er vanskelig å spille. Men jeg elsker at du kan være kreativ med slipsfargen
Rått ! Dette spillet er så realistisk. Jeg gir den 5 av 5 ⭐
veldig morsomt design mange ting det er bra for barn og voksne
Hater det dumt og og det er så mange annonser når du fullfører din første jeg er allerede en annen i og det er så mye og at det fortsetter å fortelle meg at jeg ikke skal gjøre noe og det er så glitchy hei gi dette en stjerne 👺👺👺👺👺👺 👺👺🤬🤬🤬🤬
Den setter seg veldig ofte fast, og den viser alltid annonsen som ikke er klar for doble belønninger og for nytt utstyr!! Vennligst prøv å få dette problemet løst plz!
Dette spillet er veldig frustrerende og noen ganger er det ikke bortkastet
Tie Dye Παιχνίδια προσομοίωσης bwi
Tie Dye سیمولیشن fxho
Veldig dårlig jeg anbefaler å ikke spille hver gang jeg prøvde å spille. Det sendte meg ut av spillet. Veldig laggy Hver eneste gang jeg prøver å spille spillet, og det er også veldig pinlig og reklamen var det.
Det var mange annonser som feilet spillet, og telefonen min, hvorav de fleste fikk meg til å starte på nytt med designet. Det er veldig morsomt og litt vanedannende, men annonsene ødelegger spillet.
BH
Det er veldig repeterende og du bare gjør det samme om og om igjen. Også annonsene, MENNESKER! Annonsene..
Du vil lage en butikk og selge klær, og vi kan male vårt eget design på tøy, og det vil være mange typer klær eller ting vi kan male. Du kan gjøre dette spillet bedre hvis du vil. Dette spillet er ikke behandlet, men jeg gir tre stjerner. Det ville være mange alternativer, klær og farger. Du kan gjøre et annet spill bedre enn dette spillet.
Tie Dye Παιχνίδια προσομοίωσης vmpv
Jeg liker det og alt. Men når du bruker så mye av pengene du tjente på spillet ved å trykke på en oppgradering for huset, at du lager slipsfargen i det, gir deg bare et annet palmetre. Jeg liker dette spillet, men det blir litt kjedelig etter en stund. Men dette spillet er bra! 0
Jeg vil gi det 2 stjerner fordi det er litt kjedelig, jeg sier ikke at det ikke er bra spill så fint, men det er kjedelig
Dette spillet er absolutt søppel!!! Det er for mange annonser, det gir ikke mening, og det feiler hele tiden, noe som gjør det umulig å spille!!! Jeg vil ikke engang anbefale dette til min verste fiende!!!
Ganske morsomt og tilfredsstillende spill. Men noen ganger feiler det. Jeg ser på en annonse så jeg gjør VIP-ene, men noen ganger fungerer det ikke. Noen ganger får den også skjermen min til å blinke
Jeg elsker virkelig dette spillet at det er så kreativt at selv jeg prøvde en gang i det virkelige liv, men problemet er at det har for mange annonser hvis du ikke lager noen annonser jeg gir inn i et femstjerners spill, men det er veldig bra
Ok, så først, jeg personlig elsker dette spillet. Men det som virkelig irriterer meg er at rett før du dypper, binder du fargede stykker i vann, EN ANNONSE POPPER OPP! Hva er det med det?
denne appen er fantastisk, du bør få den, du kan også tulle folk uten at de vet det
Fant nettopp ut at dette ikke krever noen ferdigheter, du trenger ikke gjøre noe, legg en dråpe maling hvor som helst på skjorten din og du får 3 stjerner og fulle penger. Den er også full av annonser og er ekstremt uinspirert. Vennligst slutt å publisere disse elendige spillene laget kun for penger fra reklame.
Fortsetter å feile selv når du er offline. Kan ikke få gratissakene fordi annonser aldri er tilgjengelige. Jeg liker ideen med design, men det suger at jeg ikke kan stoppe malingen på grunn av feilen og måtte gjøre om designene. Og i lengden er det kjedelig..
Jeg liker det generelle spillet, men kuttet tilleggene
Jeg elsker spillet, men det har for mange annonser, 𝕝𝕚𝕥𝕖𝕣𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕒𝕞 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟 𝕒𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕡𝕠𝕡𝕤. 𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕒𝕕𝕤 𝕒 𝕝𝕠𝕥
Jeg liker spillet, men jeg er veldig forvirret fordi alle personer der har svarte øyne, og når det kommer til slipsfarging, la meg velge fargene hver gang, og det er ikke sånn for vennene mine, men generelt sett liker jeg spillet, men det feilet går meg på nervene
Art of Conquest: Dark Horizon Vaidmenų žaid. hmc
Dette spillet ble laget for reklame!!! Jeg elsker spillet, men annonsene kan ikke slutte å komme i veien for meg å spille. Løs problemet mitt fordi jeg får flere annonser enn spilletid.
Dette spillet er fantastisk! Det er veldig avslappende og godt for lange turer og på fritiden. Jeg elsker å spille dette spillet når jeg kjeder meg eller trenger noe å gjøre som er raskt før jeg gjør noe. Alt er av god kvalitet bortsett fra at det har ganske mange tillegg, men det er ikke så ille.
Jeg elsker dette spillet, det er så fint og fredelig, men i annonsen er det veldig irriterende. hver gang jeg farger det gir det meg alltid en annonse, men jeg liker fortsatt spillet. men jeg vil fortsatt spille spillet. Beklager hvis jeg stavet feil, er jeg ikke god til å stave.
Dette spillet er bra, men... det har SÅÅÅ mange tilføyelser, og når jeg trykker nei takk, gir det meg fortsatt tilføyelser, men jeg skulle også ønske det var flere farger, jeg har bare begynt, så jeg vet om det ikke kommer flere, men ja.
dette er et kult spill, jeg driver med TieDying. så dette er veldig gøy for meg
Jeg liker ideen med spillet. men det er virkelig trist at det er så mange annonser! Hvis de vil gjøre dette til et godt spill, bør de ta av reklame. Jeg vet at det er slik det fungerer for dem å få deg til å kjøpe de andre spillene deres. Men... Det er virkelig kjipt at de må sette en så snart du er like om tie-dye. Jeg legger den i vannet, og så dukker det bare opp en annonse. Dette spillet suger.
Ok 😍
Superspill jeg elsker det, det er så fine design at noen overreagerer på det fordi de er utålmodige og sta 😡😡😡😡 og folk som hater dette spillet hvis du leser dette vil jeg fortelle deg noe, avinstaller det hvis du har et problem . Men folk som meg er tålmodige og snille 🥰🥰🥰🥰🥰. Så ignorer anmeldelsene deres. Men tro meg, reduser annonsene dine litt, så vil alle gi 5 stjerner ⭐⭐⭐⭐⭐
Det er et morsomt spill. Jeg har det gøy til det stadig dukker opp annonser som dreper moroa. Det er mer som å se annonser enn å spille selve spillet.